mirrow

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2015

Höstlov

Av Marie Philaldén - 28 oktober 2015 11:59


Äntligen har höstlovet klivit in genom min dörr igen.

Barnen är vuxna så det var länge sen det firades höslov.


Tilda lanade med dunder och brak.

Flyttade in i sitt eget rum på övervåningen, men sova där, nja

Bättre att farmor och hon sover i soffan :)

Virvelvinden fick färga håret nu inför hallowen.

Hennes föräldrar kommer bli så glada. He he he he

(hemligheten är att jag fick tillåtelse)

   

Härlig färg som försvinner med någon tvätt.

Tur det finns roliga saker för barn också.


Kärleken till mitt barnbarn är så starkt.

Hon ger mig så mycket glädje.

     

Mc Donalds är et viktigste när man ska vara hos farmor.


Min älskade dotter landade ocs.

Nu är förhoppningsvis alla hennes operationer klara.

 

En snygg punkfrissa fick hon på köpet.

I morgon blir det ishockey med sin lillasyster som ordnat så Lotta får se sitt lag på isen.

Färjestad.

Syrran håller på Lakers, ganska roligt när dom går tillsammans.

Lakers - Färjestad


Nu ska denna tant röja lite, tvätta och komma på maten.... värsta på hela dagen

Vad ska vi äta ?


Kramiz

 

 
 
Ingen bild

Solveig Skuladottir

28 oktober 2015 12:53

Härligt :)
Tråkigt bara för Lotta att behöva se sitt lag förlora när hon äntligen får se dom live på isen heheheh Lakers ♥♥

Marie Philaldén

30 oktober 2015 00:41

Ja, men hon fick sin glädje efter matchen. Hon fick följa med in bakom och träffa sina idoler. om andra som stod utanför fick ej tillträde. Hon är så lycklig, alla stod på kö för att skriva i hennes bok

 
Ingen bild

Solveig Skuladottir

30 oktober 2015 05:54

Underbart :) ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Off

Av Marie Philaldén - 13 februari 2016 01:04

  Jag har varit ganska off från internet den senaste tiden. Känt att det inte funnits tid och intresse att sitta vid datorn hela tiden.   Är i stallet med Vanja några timmar varje dag. Älskar att tillbringa tiden där uppe. Kontakten med hä...

Av Marie Philaldén - 19 januari 2016 21:46

  Idag var Marie på hälsoundersökning. Var jag frisk? Hör och häpna mina vänner........                                                   Jag var frisk i huvudet i alla fall :)   Jag fick klartecken av att påbörja min träning. Bara jag ta...

Av Marie Philaldén - 18 januari 2016 23:32

  Nu var man singel igen. Det varade inte så länge. Tyvärr var det inte mitt fel denna gången. Vet att jag inte är felfri. Men ibland måste man bara få försvara sin heder och sin familj.   Hur fanken ska man våga att hitta någon som man vil...

Av Marie Philaldén - 12 januari 2016 01:40

  Jag är en känslo människa. Tror att ingen uppfattar mig så. Varje gång jag blir osäker sätter jag på mig "masken" blir en clown. Med "masken" som skydd blir jag inte sårad. Fast egentligen vill jag visa den RIKTIGA MARIE........   När...

Av Marie Philaldén - 8 januari 2016 02:56

  Det nya året har anlänt med stormsteg. Tiden som rusar iväg, alla händelser som ska bli vackra minnen.   Varje år säger nästan alla att "Detta ska bli mitt bästa år någonsin" "Detta år ska jag sluta röka", "Detta år ska jag finna kärleken...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards