mirrow

Direktlänk till inlägg 3 november 2015

Verkligheten

Av Marie Philaldén - 3 november 2015 00:42


Verkligheten har kommit ifatt mig.

Hur man än försöker så kan man inte fly.....

                                               Går inte att gömma sig


Nu har jag varit singel i tre år.

Känt att jag måste bearbeta allt som hänt mig under alla åren.

Det svåraste har jag framför mig

                                      Att kunna lita på en annan människa

Jag måste, kan inte döma andra efter hur "Han" behandlade mig.

Hur ska jag kunna göra det?

Jag saknar kärleken, saknar att ha någon som älskar mig för den jag är.

Någon som vaknar och somnar vid min sida, någon att dela min vardag med.....

                                        Dela mitt liv med


När jag bad mina vänner att ta bort denna människa som saboterat mitt liv fick jag många positiva gensvar, sen var det dom som inte tog bort och även dom som blev sura.

Om ni bara visste allt som hänt..... ni skulle inte tro ett ord på det jag skulle berätta.

Skulle jag nu berätta så är det några som skulle ta sån skada, dessa har inte valt att få reda på sanningen.

Då är det bättre att jag bär på det och att jag mår dåligt.

Som ni märker så fortsätter jag

                                          Skydda personen


Nu valde jag att stänga ner min Facebook. Orkar inte ta mer skit.


En dejt hade jag efter vi hade skilt oss.

Herregud, det slutade i katastrof.

Så skadad jag blev både fysikskt och psykiskt.

Det är den verkligheten som kommit ifatt mig.

Ingen förstår att jag känner mig så obekväm när det handlar om män.

Tar på mig "clown masken", Ingen ska se smärtan och ärren jag bär på.

Rädslan som ger mig en sån hjärtklappning.

Mardrömmarna som besöker mig varje natt.

Sitter hellre uppe på natten, slippa sova, slippa vakna och det är mörkt.

Somnar när det är ljust, då känns det inte lika hemskt.


En dag kommer jag berätta vad som hände. När jag är redo för att blotta min själ.


Mina väggar, mitt tak, mitt golv är min trygghet.

Utanför dörren tappar jag kontrollen.

Oh, vad jag är skadad i själen.


En dag

       En dag

               kommer jag våga.


Största frågan är..........


WHY JUST ME ?????    

                                    I DONT WANT TO WAKE UP EVERY MORNING


                                WITH TEARS ON MY CHEEK...........


#spotify

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Off

Av Marie Philaldén - 13 februari 2016 01:04

  Jag har varit ganska off från internet den senaste tiden. Känt att det inte funnits tid och intresse att sitta vid datorn hela tiden.   Är i stallet med Vanja några timmar varje dag. Älskar att tillbringa tiden där uppe. Kontakten med hä...

Av Marie Philaldén - 19 januari 2016 21:46

  Idag var Marie på hälsoundersökning. Var jag frisk? Hör och häpna mina vänner........                                                   Jag var frisk i huvudet i alla fall :)   Jag fick klartecken av att påbörja min träning. Bara jag ta...

Av Marie Philaldén - 18 januari 2016 23:32

  Nu var man singel igen. Det varade inte så länge. Tyvärr var det inte mitt fel denna gången. Vet att jag inte är felfri. Men ibland måste man bara få försvara sin heder och sin familj.   Hur fanken ska man våga att hitta någon som man vil...

Av Marie Philaldén - 12 januari 2016 01:40

  Jag är en känslo människa. Tror att ingen uppfattar mig så. Varje gång jag blir osäker sätter jag på mig "masken" blir en clown. Med "masken" som skydd blir jag inte sårad. Fast egentligen vill jag visa den RIKTIGA MARIE........   När...

Av Marie Philaldén - 8 januari 2016 02:56

  Det nya året har anlänt med stormsteg. Tiden som rusar iväg, alla händelser som ska bli vackra minnen.   Varje år säger nästan alla att "Detta ska bli mitt bästa år någonsin" "Detta år ska jag sluta röka", "Detta år ska jag finna kärleken...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards