mirrow

Direktlänk till inlägg 8 november 2015

Player

Av Marie Philaldén - 8 november 2015 02:10


Det värsta som finns för mig är människor som tror dom kan leka med

mig hur som helst.

Att jag är en snäll liten gammal hund som sitter och väntar på min tur.

Hur svårt var det att skicka ett litet sms där man kunde avboka.

Köpte en biljett, åkte dit med feber. Jag hade ju lovat. Tur jag tog med vänner,

hade jag åkt själv...... ja ja då hade jag visat en sida jag hatar


Jag har inte gått miste om ett jävla skit.

Men "Du" har missat din livs resa tillsammans med mig. Jag är en awesome människa.

Den bästa..... Just nu ler jag bara.....för att du missade din högvinst.


Ja ja, mitt liv kommer gå vidare, för mig var det ingen förslust.
Nu gäller träningen för mig, planeringen för alla fester som blir i december.

Det är partymånaden.

Ska rocka sönder denna ynkliga stad.


Dags att ta en båtresa med min väninna snart och shoppa lite lyx.

Sen Ullared och fylla på garderoben, lite snygga höga pumps.....

THEN WE GO ROCKING.......


#spotify


 
 
Maria

Maria

5 januari 2016 21:22

Känner igen den där typen av män.
Är verkligen tråkigt.
Skickar en styrkram till dig & du är värd
att få unna dig det bästa<3

http://baystream.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Off

Av Marie Philaldén - 13 februari 2016 01:04

  Jag har varit ganska off från internet den senaste tiden. Känt att det inte funnits tid och intresse att sitta vid datorn hela tiden.   Är i stallet med Vanja några timmar varje dag. Älskar att tillbringa tiden där uppe. Kontakten med hä...

Av Marie Philaldén - 19 januari 2016 21:46

  Idag var Marie på hälsoundersökning. Var jag frisk? Hör och häpna mina vänner........                                                   Jag var frisk i huvudet i alla fall :)   Jag fick klartecken av att påbörja min träning. Bara jag ta...

Av Marie Philaldén - 18 januari 2016 23:32

  Nu var man singel igen. Det varade inte så länge. Tyvärr var det inte mitt fel denna gången. Vet att jag inte är felfri. Men ibland måste man bara få försvara sin heder och sin familj.   Hur fanken ska man våga att hitta någon som man vil...

Av Marie Philaldén - 12 januari 2016 01:40

  Jag är en känslo människa. Tror att ingen uppfattar mig så. Varje gång jag blir osäker sätter jag på mig "masken" blir en clown. Med "masken" som skydd blir jag inte sårad. Fast egentligen vill jag visa den RIKTIGA MARIE........   När...

Av Marie Philaldén - 8 januari 2016 02:56

  Det nya året har anlänt med stormsteg. Tiden som rusar iväg, alla händelser som ska bli vackra minnen.   Varje år säger nästan alla att "Detta ska bli mitt bästa år någonsin" "Detta år ska jag sluta röka", "Detta år ska jag finna kärleken...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards